Sunday, May 8, 2011

8 Mei 2011

hari ni 1st day aku kat SMK Kedai Buloh sbg seorg guru wlupon sdg berpraktikum...lepas lapor diri, trus je diberi jadual kelas...aku kne ganti ckgu yg MC...mule2, msuk kelas tingkatan 3A8..mule2 bdk klas tu bising...perempuan pulak mnglahkn org laki, bnyak mulut betol...suke mnypuk....lme2, dah ok, xde da cm tu...diorg dah x bising, da peramah sgn aku....:)
Lepas tu. kne jaga xm tingktn 5E3...adoi, da besar pnjgng pon buat perangailgi..mcm2 ragam betol..Pning aku dibuatnye..time xm pon sempat lgi merayau2, bising ctu bsing xni, dok jeling cti, jeling cni..ptt la ckgu x nk g jge bdk2 klas tu..tp lme2, da blh hndle diorg...diorg da x buat hal...lega sikit aku...bdk2 ni kene puji sikit, ok la tu...
lpas jaga xm, msuk plk kls 2A3..msuk nk ajar sains..tp berap kerap je bw buku teks...nk ajr mcm mne kn..cme smpt buat sesi berkenalan je...hmm...lepas tu, ade announcement suruh semua ckgu g meeting...ak pon g la bilik mesyurat utk kli pertama sbg guru...rupenya meeting pasal makan malam Amal bersempena pembinaan msjid baru..ckgu2 prktkal pon diperkenal kan...ckgu2 kat situ semuanya baik n sporting...:)
hari pertama di sekolah SMK Kedai BULOH sgt mnyeronokkn n mmberi aku 10001 pengalaman baru serta 1 PERISTWA yang mungkin xkn aku lupa....

1 comment: