Sunday, December 9, 2012

JALAN-JaLAn KuAla tErenGGaNu

Aku ni sebut je org Terengganu, tapi blh kira brapa kali je gi bandar kuala Terengganu..Dalam tahun ni SEKALI je aku pergi sane..biasanya kalu nk shopping ke ape, prefer pergi Kuantan berbanding K.T sbb lebih dekat..hehe.. Kat sni sy smpat ambik beberapa keping picture mase pegi jalan2 kat K.T bersama adek saye yg cute, Madiana..:D


ni dekat BUKIT PERMAISURI, ade kubu untuk pertahanan zaman2 dulu :D


ni adek saya, Madiana...kat belakang tu istana..


tadaaa....ni bile kite zoom kan nk tgk istana lebih dekat lagi


kitorang naik bot nak tengok pulau2 di kuala terengganu ni..maca-mcm pulau ade kat sane


ini pulak masjid kristal...kitorang ambik gambar ni mase naik bot..cantik kan..


kalau nak tau, ni pulak pandangan masjid kristal dari darat..


penat2 jalan, kitorang singgah kat kedai burger homemade...kdai ni kdai kawan saya punye..best burger die..rugi kalau datang terengganu x mkn burger ni..hihi.. nmpak x mata saya tu, nmpak sgt nk tdo..da pnat, jalan seharian..:)

No comments:

Post a Comment