Monday, December 10, 2012

JaLan2 Vs ShOpPing

Aku ni ade 3 adik beradik perempuan.. kalau puji sorang je, sorang lagi jeles lah..kalau nak tahu, aku anak sulung, masturah yang ke 2 dan yang ke3 pulak Madiana.. Kitorang ni kalau jalan sekali macam kawan2 je..org x sangka kite adek bradik..yang lucunya, org akn cakap aku ni adek, adek aku masturah tu kakak..ble org ckap mcm tu, muncung la hidung dia..hahhaa..madiana pulak x bolah org cakap die tu besar...marah + mencuka la muka die..lawak2..haha

Aik, dah crita bnda lain ni..berbalik semula ke topik kita..jalan2 Vs shopping..hihi..saje je nk mmperkenalkan adek saya, anak yang ke 2.. die ni kaki jalan..x shoping xpa, window shooping dah cukup..:D


kalau anda bijak, cuba teka bangunan apa kt blakang tu..hehe.. smpat je kitorg brhnti skjp kt sni, smata2 nak ambik gmbar..:)


skrang ni, kitorang dah ade kat shopping complex...bnyak nya gift kat kedai ni..xtaw nk pilih yg mane...semua nak..huhu


wah wah....2 bijik skali pkai spek tu..terlebih over ni..haha


rehat sekejap..pnat la jalan2... nak makan sushi king x? jom mam..hihi:D


aik....shopping 1 plastik je sorang..bli apa agaknya ye...jeng jeng....


No comments:

Post a Comment