Monday, March 14, 2011

OH MAMA, ABAH....

ma abah
diri ini rindu sgt sama kalian
walaupun bru je blik kg, rse rindu tu dah mula tmbuh
rindu itu satu anugerah
anugerah yg x ternilai harganya
aku syg sma kalian
aku x thu ade ke org bleh syg aku
sme seperti kamu mnyayangiku...

ma abah...
kalian telah aku ajar erti kehidupan ini
susah sng telah kuharungi bersamamu..
aku bahagia sgt bersama kalian
terima kasih atas kasih dan syang kalian padaku
ku bersyukur sgt punyai org tua seperti kalian

ma abah
kaliah telah didikku shingga jd begini
tnpa jasa kalian
entah apa jdi pada diriku
terima kasih juga kerana memberkiku sebuah kehidupan bahagia
kalian memberiknku sebuah keluarga harmoni
aku sgt mnghargai semua jasa kalian
aku brjnji aku akn balas jasa kalian stakat mne yg aku mampu...
aku sgt2 syg pada kalian semua....

No comments:

Post a Comment